Friday, April 10, 2009

My SweetHeart!!

Haaa....xde mende sgt nak cite...cuma hal anak2 aku jerk....lately sume suke gaduh...termasuklah c kecik Faris tu....sampaikan aku dh nak geram setiap kali balik ..dah ler mama korang nih penat...diorang kalau dh start menjerit salah sorang......haaaa mula lah bersahutan masing2...aku rs mcm kt taman tu aku jer yg ade anak hehehehhehe.....
semalam gurau punye gurau..fahim nyaris terhantuk kat bucu meja....seb baik sampai ari nih xde pepe....risau gak aku..buatnye injured kt dalam ke ape.....hmmm...
sia2 je c abang kene marah ngan papa dia...hmmm terdiam memasing...haiiii...tu ler 3 hero kan..kan..kan.. hehheheh


Manje & kuat auta anak aku yg kecik nih...
Nih mat peace anak aku sorang nih......jaranggggg nak jumpe pic dia yg xde 'peace' simbol tu huhuhuhu.....trademark beb...

Luvly faheim....sume nak sendiri....minum xsuke share...anything lah...hehehhe



0 comments: