Thursday, July 2, 2009

Jalan-jalan cari makan

Walaupun dh lame entry nih patut aku publish...bru nih berkesempatan nak update...huhuhu malas bangat sih....
Anak buah aku cbuk sgt nak blanje mkn....satu keluarga...especially uwan dia..aku tau...
Tapi best tau anak buah aku nih...Tambahan ari tu Mother's Day...tu yg dia berkobar2 sgt nk blanje tu...blaja kat U tp dpt gaji..perghhh masyuk giler la dia...heheh...
tapi mat jimat budak nih bbeb...pape pun mekasih ehhh long...sok2 blanje lagi huhuhu...
so layan le pic2 yg ade nih...makan2 kt Bahau je..coz tu yg ada kat area umah kt kg tu....nak mkn fastfood, org tua mane nak...jgn tak caya..2 mlm open table tu...satunye aku la....saje2...tak pernah blanje heheheh...so layanzzz...

Anip, tukang blanje...

Aku, Mira & My son

Full House...

Burrrppppp... kenyang sungsuh mlm tu..toche..toche...

0 comments: