Tuesday, March 24, 2009

Dragonballlllzzzzzzzzzzzzeh


hikhikhik.. haaaa nih aku nak cite psl muvi ' Bola Naga ' nih plak...
Seperti biase g tgk ngan mtaz..la nih port tgk muvi kat Alamanda jerk..coz lg dekat.
Sebelum nih kitorang g tgk kalau tak kt JJ Cheras Selatan, g tgk kat Mines. Tapi bila dpt tau kat Alamanda dh ada ... hmmm dh tak jejak sane lg dah..alamat lg jarang ler aku dpt g JJ huhuhu...
Gi sane lepas isyak jalan...beli tiket kul 9.45 sampai ler aku rasa kejap jerk..11.15 dh abeh dh tak silap aku...
Kesimpulannya kawan-kawan 'Bola Naga' nih tak semeriah disangka lah...tak ummphh lah...terlampau nampak komik sgt...rasa mcm citer murah sikit la...dan tak berapa fight pun..hmmm so kalo markah penuh 10, aku leh kasik 5 je la...5/10 sian penerbit wayang kan..kan..kan..kan

cau cin cauuuu....

2 comments:

Anonymous said...

mak su nk ekoooooooot.....
nk gak tgk goku san I....'
bwk la GG.....
tp mak su banjer la .... eheh....
sekian time kasih...

nonideloncre said...

asal bleh jerkk..mak awak kasik ker...kalo kasik, nnt2 ler maksu bwk..asalkan dptkan green lite dulu yew..