Tuesday, March 3, 2009

ini adalah kali pertama aku mengupdatekan blog aku...itu pun aku suh anak buah aku masukkan nih...
bukan ape..aku takde masa langsung nak belek2 blog aku tu...hanya anak buah aku c GG yg rajin menggodek2...so..aku dh kasi part time job yg tak bergaji kat dia....aku send thru emel ape aku nak tulis..then dia ler yg updatekan...

untuk permulaan, maybe aku intro psl fam aku kot...asben aku Mumtaz Khan Shafik. panggil pun taz taz jerk...anak dah 3 org....meh tgk gambau anak2 aku...
Yang sulung Muhammad Nizamuddin..very talkative child...tak larat nak layan. Bulan 5 nih genap ler 4 thn......Kedua Muhammad Luqman Faheim. Nak masuk 3 thn bulan 11 nih...cool...manjezz manjezz gitu...dan yg palinggg kecik Muhammad Faris. Pun bulan 11 nih jugak tp nak masuk 2 tahun.....very the lasak child , talkative and ceria sokmo... hehehehe

abang..
fahiem
faris

0 comments: