Sunday, March 8, 2009

Watchmen 6/3/2009

aku skrg kt umah kakak aku kt paroi..sementelah anak buah aku ade internet nih yg aku leh post nih....semalam tghari aku g kenduri kawen....1 umah makcik belah c mtaz and 1 lg umah membe mtaz ler kt labu....after kenduri kwen..xtau nk g mane..terus aku ngan mtaz g Terminal 2. nak tgk wayang kununnya....teringat plak citer Watchmen mula ditayangkan semlm ..... so..ape lagi layan la...

watchmen pada aku tak bape nak besh skit kot...dahla hampir 3 jam tayangannye weh...dr kul 3.20 ptg aku tgk..abes nak dekat kul 6.00 ptg...lame kan...intro lembab gilleerrr....ye la cite tu kan byk hero..so masing2 duk nk cite alkisah diri sendiri waktu dulu2....scene action dia pun dh 3/4 cite kot baru kuar...aduhhhh....tp watak Roschach (betul ke aku spell tu..??) tu mmg aku suke....ati nekad n no compromise....yg lain sentimental sket....watak adrian tu plak tak byk mane pun kuaunye....sekejap je fightnye tp roschach la yg byk berlawan nih....

nak tau lebih lanjut korang tgk ler sendiri....boleh la....kalau markah sepuluh aaku bg 6/10 je kot...ape2 pun tgu sequel akan dtg...mesti ade punye tu...

smpai umah dekat nk maghrib...mlm pengsan terus....tah kul bape aku tertido tah...pale dh sakit... Laughing 2

0 comments: